Leta i den här bloggen

måndag 22 februari 2010

Precis när man tror att man har kontroll...

Så inser man att man är totalt lost. Vad är det nu för jävla fitt-uppgift vi har fått nu då rent ut sagt, är det nån som vet? och varför kan jag inte öppna det uppdaterade schemat för??? Jag blir så jävla förbannad när jag inte får planera som jag vill och just när jag har anpassat mig och lagt upp mitt liv efter alla grupparbeten, föreläsningar och projekt så ändras de. Jag fattar inte varför man inte ska kunna ha ett fungerande liv bara för att man pluggar.

Nu skiter jag i det här och planerar själv istället. Den 4/3 - 8/3 kommer jag att befinna mig i Oslo och inte någon annanstans alls. Så det så. Bokat och klart!

Fram till dess är jag all yours skolan! Fram till kl 19 mån, tis, tors och fram till 17.00 på ons. Fredagar reserverar jag för sånt jag ligger efter med, typ juridiken och Håkans hemtenta från förra terminen (nej den är inte klar eftersom jag hade lung- och bihåleinflammation då)som är helt jävla hopplös. Helger funkar mellan ca 13-18.

Sådär, nu vet alla det!

//Lina

Inga kommentarer: