Leta i den här bloggen

torsdag 21 maj 2015

Min torsdag

Hello! Hur är er torsdag? Min har varit väldigt bra hittills. Jag har bland annat hunnit med en lunch på Wimmerströmska med Cajsa. Väldigt mysigt och väldigt gott, jag åt en sallad med fetaost och en giffel med lönnsirap och mandelmassa som var så otroligt god.

När Cajsa gick tillbaka till jobbet gick jag till Boligheter och köpte en marmorskiva som jag har tittat på ett tag. Fyndade även två ljusstakar som var på rea. Ibland har jag tur.

Innan jag gick hem gick jag förbi Roberts jobb och lämnade en liten överraskning. Han har ju stått ut med mig i 7 månader idag och det är värt en liten belöning tycker jag.

Nu ska jag packa ihop lite grejer och ge mig iväg till jobbet. Ikväll jobbar jag på Gränsö till 22.30. Sen har jag blivit lovad en myskväll som jag verkligen ser fram emot. Älskar hemmakvällar i soffan med godis, lite vin och massa prat om allt och inget. Tur att jag har hittat någon som är likadan.

Imorgon är jag ledig och ska ägna dagen åt att städa och packa. Imorgonkväll roadtripar vi ner till Göteborg och hälsar på Anders över helgen. Ska bli sååå roligt!

Hoppas att ni får en bra torsdagkväll!

Inga kommentarer: