Leta i den här bloggen

måndag 24 juni 2013

Semester!

Nej men heeeeej! Long time no blogging. Men ni är väl vana vid det här laget. Har som vanligt haft så fult upp att jag inte orkat lägga någon energi på bloggen. Har dessutom haft lite av en livskris hela försommaren och inte känt för att dela med mig av den. Inget allvarligt, bara det vanliga "vem är jag och vad ska jag göra med mitt liv". Men nu är jag ledig i tre veckor och ska bara ta det lugnt och känna efter hur jag vill ha mitt liv. Vad jag vill vara för person.

Har det mesta ganska klart för mig, men det finns några småsaker jag ska fila lite på.

Hur som helst kommer jag ju att ha mer tid för bloggen nu när jag är ledig så det kommer förhoppningsvis att bli lite mer frekventa inlägg.

Något särskilt ni vill se eller läsa om?

Inga kommentarer: