Leta i den här bloggen

söndag 20 januari 2013

Sunday is funday!

Ja den här söndagen i alla fall. Brukar ju oftast vara riktigt trött och seg på söndagar men eftersom jag kom hem hyfsat tidigt igår efter en mysig kväll hos extrafamiljen så vaknade jag pigg och glad. Har varit ute och ridit Gillie, städat och haft mina fina girls (cajsa och linnea) här på fika. Mycket trevligt.

Efter en lång dusch ska jag nu ta tag i mina naglar och sedan tänkte jag bara slappa i soffan med en film, katterna och lite choklad. Ja, även jag unnar mig. Det ska vara balans mellan nyttigt och njutning tycker jag. Och nu har jag ju fått lära mig vart jag ska åka om jag vill ha lite extra njutning: Bremen, njutningarnas stad haha.

Imorgon väntar mitt favoritpass på jobbet, 8.30 -14.15  I like!

1 kommentar:

carolina sa...

Läste detta högt för Lars, vi skrattade gott åt Bremen.