Leta i den här bloggen

onsdag 9 februari 2011

Rensning

Nu är jag äntligen klar med garderobsrensningen för den här våren. Den här gången blev det verkligen ingen nåd för plagg som är för små, sitter illa eller inte är använda på ett år. Inga ursäkter, nu ska allt som inte används ut. Men självklart slänger jag inget som inte är trasigt, en del grejer fick syster yster och resten skänker jag till Myrorna, nån annan kan ju faktiskt ha nytta av dem även om jag vuxit ur dem. Så 4 fulla kassar med kläder går nu till nån annan som kan ha glädje av dem.

Gav bort 7 par skor också även om det tog emot, men jag ser ingen anledning att spara sånt som inte används ändå. Jag har ju haft samma storlek sen jag var typ 14 så en del av skorna är ju verkligen inte aktuella längre haha.

Nu ska jag bara organisera min garderob lite bättre samt skaffa fler skohyllor så är jag nöjd med den delen. Just skohyllor är ett måste om jag ska få plats med mina 27 par haha. Är besatt av skor.

Känns skönt att få lite mer plats för vårens shoppingfynd ;)Längtar efter söta klänningar och ljusa färger. För att inte prata om öppna skor! Love it!

//Lina

Inga kommentarer: