Leta i den här bloggen

torsdag 29 oktober 2009

Hello Halloween?

Alltså är det bara jag som inte fattar den här halloweenhetsen? Varför måste man ha planer för den här helgen, gärna redan i augusti? Jag fattar inte. Det kanske har att göra med att jag inte orkar vara kreativ och komma på någor att klä ut mig till. Förra året var jag Playboy-bunny och även om det var otroligt uppskattat är det inget jag tänker göra om i år igen. Och det blir svårt att toppa den kostymen. Jag vill inte klä ut mig till nåt fult, det är jag alldeles för fåfäng för och jag har ingen lust att klä ut mig till nåt slampigt. Så jag är endast glad att jag inte har något planerat den här helgen. Dyker det upp en fest så är det klart att jag går men nån avancerad outfit får ni inte se mig i, så det så.

//Lina

Inga kommentarer: